- ուսումնական նյութի բացատրում, լուսաբանում
- ինքնավերլուծություն, զրույցներ ու հարցազրույցներ
- աշխատանք սկզբնաղբյուրների հետ
- զանգվածային լրատվամիջոցներից ստացված տեղեկատվության
- վերլուծություն
- հիմնախնդիրների հետազոտում
- հանդիպումներ
- հաշվետվությունների և գրավոր հաղորդումների պատրաստում
- բանավեճի կազմակերպում
- աշխատանք գրադարանների հետ, այդ թվում` վիրտուալ
- անհատական ու խմբային, ինքնուրույն և համագործակցային
- աշխատանքների կատարում
- անդրադարձ ուսումնական գործունեությանը
- նախագծերի իրականացում
- հանրօգուտ աշխատանքների ծրագրերի իրականացում
- համայնքային հիմնախնդիրների հետազոտում և այլն:
ԱՌԱՐԿԱՅԻ ԲՈՎԱՆԴԱԿԱՅԻՆ ՊԱՐՏԱԴԻՐ ՄԻՋՈՒԿ
8-րդ դասարան
Մարդ և հասարակություն:
Մարդը և նրան շրջապատող բնական ու հասարակական միջավայրը:
Մարդու պահանջմունքները. նյութական և ոչ նյութական պահանջմունքներ:
Հասարակության սոցիալական կազմը. խմբեր, շերտեր, համայնքներ:
Սոցիալական հարաբերություններ և գործընթացներ: Համակեցություն, համագործակցություն և հակամարտություն:
Ընտանիք: Ազգ: Մշակույթ: Ինքնություն և բազմազանություն (ֆիզիկական, մշակութային, կրոնական և այլն):
Հիմնարար արժեքներ
Ազատություն հասկացությունը: Ազատության դրսևորումները և սահմանափակումները: Մարդու հիմնարար ազատություններ և իրավունքներ:
Արդարություն: Արդարության բարոյական կողմերը: Արդարության իրավական կողմերը: Արդարության արտահայտման ձևերը :
Հավասարություն: Սոցիալական հավասարություն: Իրավահավասարություն: Պատասխանատվություն և հանդուրժողականություն: Պատասխանատվության արժեքն ու
անհրաժեշտությունը: Իրավունք և պատասխանատվություն:
Հանդուրժողականության սկզբունքներ:
Իշխանություն
Ինչ է իշխանությունը: Իշխանության գործառույթները:
Առաջնորդություն և հեղինակություն: Ուժ և իշխանություն: Իշխանության անհրաժեշտությունը, նպատակները:
Իշխանություն և պետություն: Ժողովրդավարական իշխանություն: Իշխանության տարանջատում:
Կոռուպցիա և իշխանության չարաշահում: Իշխանության մարմինների գործունեության թափանցիկություն և վերահսկողություն:
Ազատություն, Ազատությունը հետխորհրդային Վրաստանում
Հասարակագիտության ուսումնասիրության շնորհիվ սովորողը պետք է`
կարևորի իր դերը և պատասխանատվությունը հասարակության
զարգացման գործընթացում
կարևորի սեփական ինքնությունը և դրա բաղկացուցիչ մասերը
գիտակցի բազմազան, ներդաշնակ, մաքուր և անվտանգ բնական
միջավայրի կարևորությունը
արժևորի տարբեր մշակույթների նմանություններն ու տարբերությունները
գիտակցի համամարդկային հիմնարար արժեքների կարևորությունը
արժևորի պատասխանատվությունը և արդարությունը, ազատությունը,
հավասարությունը, հանդուրժողականությունը` որպես ներդաշնակ
հասարակական կյանքի հիմնական պայման
արժևորի մարդկանց տարիքային, սեռային տարբերությունները և
առանձնահատկությունները
գիտակցի համակեցության կարևորությունը հասարակական կյանքի
բնականոն զարգացման գործում, նպաստի հանրային բարիքի
զարգացմանը
հարգալից վերաբերմունք դրսևորի ազգային, մշակութային և
ռասայական տարբերությունների նկատմամբ
գիտակցի պատասխանատվություն ստանձնելու կարևորությունը
արժևորի հասարարակական կյանքին մարդու գործուն և
նպատակային մասնակցությունը
գնահատի սեփական կարծիքի, գիտելիքի և համոզմունքի դերը
կյանքում
արժևորի արդյունավետ հաղորդակցման կարևորությունը բախումների
հաղթահարման գործում
կարևորի մարդու իրավունքների, բարոյականության և օրենքի կապը
արժևորի մարդու իրավունքներն ու պարտականությունները
արժևորի անձնական ազատության և արդարության գաղափարները
կարևորի տնտեսական և սոցիալական իրավունքների կապը այլ
հիմնարար իրավունքների և ազատությունների հետ
կարևորի մշակութային իրավունքների տեղը այլ հիմնարար
իրավունքների ու ազատությունների շարքում
արժևորի գենդերային հավասարությունը` բացառելով սեռային
խտրականությունը
կարևորի հաշմանդամների և ազգային փոքրամասնությունների
իրավունքների պաշտպանության անհրաժեշտությունը
գնահատի հրապարակայնության և խոսքի ազատության,
լրատվամիջոցների դերը մարդու իրավունքների պաշտպանության
գործում
կարևորի ընտրություններին իր անձնական մասնակցության նշանակությունը
կարևորի մարդու իրավունքների և ազատությունների պաշտպանության երաշխիքները գնահատի ժողովրդավարության և ազատության կարևորությունը իր ևհասարակության համար
գիտակցի օրենքի գերակայության, արդարության և օրենքի առջև
բոլորի հավասարության կարևորությունը
գիտակցի քաղաքացիական մասնակցության կարևորությունը
գնահատի իշխանության ճյուղերի տարանջատման կարևորությունը
կարևորի համայնքային հիմնախնդիրների լուծման գործում իր և ուրիշների մասնակցությունը։
«Հասարակագիտություն» առարկայի միավորային գնահատումն իրականացվում է հետևյալ
հիմնական տեսակներով.
բանավոր հարցում,
գործնական աշխատանք,
նախագծերին ակտիվ մասնակցություն
կատարած աշխատանքի ներկայացում բլոգում, կայքում:
Սովորողին անհրաժեշտ գործիքներ–անհատական համակարգիչ (նոթբուք, նեթբուք
կամ այլ տեսակի)՝ միացված համացանցին, համակարգչում առկա անհրաժեշտ
ուսումնական ծրագրերի և էլեկտրոնային դասագրքերի ու օժանդակ գրականության փաթեթ:
Համապատասխան երաշխավորված կայքեր:
Комментариев нет:
Отправить комментарий