суббота, 3 сентября 2022 г.

Հասարակագիտության առարկայական ծրագիր 2022-2023

Ուսումնական գործընթացում, ելնելով թեմայից, դասի նպատակից, դասարանից, քննարկվող հիմնախնդրի ու սովորողների առանձնահատկություններից, առկա հնարավորություններից և այլ հանգամանքներից, կարող են ընտրվել ուսումնական գործունեության հետևյալ
տեսակները` ուսումնական նյութի բացատրում, լուսաբանում
  •  ինքնավերլուծություն, զրույցներ ու հարցազրույցներ
  •  աշխատանք սկզբնաղբյուրների հետ
  •  զանգվածային լրատվամիջոցներից ստացված տեղեկատվության
  • վերլուծություն
  •  հիմնախնդիրների հետազոտում
  •  հանդիպումներ
  •  հաշվետվությունների և գրավոր հաղորդումների պատրաստում
  •  բանավեճի կազմակերպում
  •  աշխատանք գրադարանների հետ, այդ թվում` վիրտուալ
  •  անհատական ու խմբային, ինքնուրույն և համագործակցային
  • աշխատանքների կատարում
  •  անդրադարձ ուսումնական գործունեությանը
  •  նախագծերի իրականացում
  •  հանրօգուտ աշխատանքների ծրագրերի իրականացում
  •  համայնքային հիմնախնդիրների հետազոտում և այլն:
ԱՌԱՐԿԱՅԻ ԲՈՎԱՆԴԱԿԱՅԻՆ ՊԱՐՏԱԴԻՐ ՄԻՋՈՒԿ

8-րդ դասարան

  • Մարդը և շրջակա միջավայրը
  • Մարդու պահանջմունքները
  • Խմբեր, շերտեր, համայնքներ
  • Համագործակցություն, հակասություն և համակեցություն
  • Ընտանիք, ազգ, մշակույթ
  • Մարդը որպես արժեք
  • Ազատության սահմանումը
  • Արդարություն գաղափարը: Արդարության իրավական և բարոյական կողմերը
  • Արդարության արտահայտման ձևերը
  • Սոցիալական հավասարություն: Հավասարություն և իրավահավասարություն
  • Պատասխանատվություն և հանդուրժողականություն: Հանդուրժողականության սկզբունքներ
  • Ի՞նչ է իշխանությունը
  • Առաջնորդություն
  • Ժողովրդավարություն
  • Կոռուպցիա և իշխանության չարաշահում
Հասարակագիտության ուսումնասիրության շնորհիվ սովորողը պետք է`
  • կարևորի իր դերը և պատասխանատվությունը հասարակության
  • զարգացման գործընթացում,
  • կարևորի սեփական ինքնությունը և դրա բաղկացուցիչ մասերը
  • գիտակցի բազմազան, ներդաշնակ, մաքուր և անվտանգ բնական
  • միջավայրի կարևորությունը
  • արժևորի տարբեր մշակույթների նմանություններն ու տարբերությունները
  • գիտակցի համամարդկային հիմնարար արժեքների կարևորությունը
  • արժևորի պատասխանատվությունը և արդարությունը, ազատությունը,
  • հավասարությունը, հանդուրժողականությունը` որպես ներդաշնակ
  • հասարակական կյանքի հիմնական պայման
  • արժևորի մարդկանց տարիքային, սեռային տարբերությունները և
  • առանձնահատկությունները
  • գիտակցի համակեցության կարևորությունը հասարակական կյանքի
  • բնականոն զարգացման գործում, նպաստի հանրային բարիքի
  • զարգացմանը
  • հարգալից վերաբերմունք դրսևորի ազգային, մշակութային և
  • ռասայական տարբերությունների նկատմամբ
  • գիտակցի պատասխանատվություն ստանձնելու կարևորությունը
  • արժևորի հասարարակական կյանքին մարդու գործուն և
  • նպատակային մասնակցությունը
  • գնահատի սեփական կարծիքի, գիտելիքի և համոզմունքի դերը
  • կյանքում
  • արժևորի արդյունավետ հաղորդակցման կարևորությունը բախումների
  • հաղթահարման գործում
  • կարևորի մարդու իրավունքների, բարոյականության և օրենքի կապը
  • արժևորի մարդու իրավունքներն ու պարտականությունները
  • արժևորի անձնական ազատության և արդարության գաղափարները
  • կարևորի տնտեսական և սոցիալական իրավունքների կապը այլ
  • հիմնարար իրավունքների և ազատությունների հետ
  • կարևորի մշակութային իրավունքների տեղը այլ հիմնարար
  • իրավունքների ու ազատությունների շարքում
  • արժևորի գենդերային հավասարությունը` բացառելով սեռային
  • խտրականությունը
  • կարևորի հաշմանդամների և ազգային փոքրամասնությունների
  • իրավունքների պաշտպանության անհրաժեշտությունը
  • գնահատի հրապարակայնության և խոսքի ազատության,
  • լրատվամիջոցների դերը մարդու իրավունքների պաշտպանության
  • գործում
  • կարևորի ընտրություններին իր անձնական մասնակցության նշանակությունը
  • կարևորի մարդու իրավունքների և ազատությունների պաշտպանության երաշխիքները
  • գնահատի ժողովրդավարության և ազատության կարևորությունը իր և
  • հասարակության համար
  • գիտակցի օրենքի գերակայության, արդարության և օրենքի առջև
  • բոլորի հավասարության կարևորությունը
  • գիտակցի քաղաքացիական մասնակցության կարևորությունը
  • գնահատի իշխանության ճյուղերի տարանջատման կարևորությունը
  • կարևորի համայնքային հիմնախնդիրների լուծման գործում իր և
  • ուրիշների մասնակցությունը։
Հասարակագիտության դասավանդումը Միջին դպրոցներում նպատակ ունի ծանոթացնել նաև տարածաշրջանին, Իրանին, Վրաստանին: Ընտրված թեմաները նպատակ ունեն մոտենալՎրաստանի հասարակությանը, կյանքին, կենցաղին։

Սովորողին անհրաժեշտ գործիքներ–անհատական համակարգիչ (նոթբուք, նեթբուք
կամ այլ տեսակի)՝ միացված համացանցին, համակարգչում առկա անհրաժեշտ
ուսումնական ծրագրերի և էլեկտրոնային դասագրքերի ու օժանդակ գրականության փաթեթ:
Համապատասխան երաշխավորված կայքեր:

Комментариев нет:

Отправить комментарий